Goodbye America... - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Liesbeth G - WaarBenJij.nu Goodbye America... - Reisverslag uit Buffalo, Verenigde Staten van Liesbeth G - WaarBenJij.nu

Goodbye America...

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

07 Juli 2013 | Verenigde Staten, Buffalo

Daar is het dan, mn laatste verslag uit Amerika. Even kort nog wat er de laatste week gebeurd is en dan morgen (maandag) vliegen en dinsdag hopelijk weer heelhuids in NL. De tien maanden zijn om!

Afgelopen week was ik eerst nog druk met de eerste versie van mn thesis af te krijgen, zodat daar commentaar op kon komen. Dat was dus weekenden en avonden doorwerken, maar het is gelukt. Daarna moest ik nog even heel snel een eindpresentatie in mekaar gooien, is ook gelukt. Mn defense ging goed, al weet ik niet of dat amerikaanse politiek correctheid is maar ik had iig niet te snel gepraat en het verhaal was duidelijk. Alleen was mn pi ziek op maandag en dinsdag en was ie er alleen kort op woensdag, dus hij had er niet echt meer naar gekeken. Nou ja dan maar zonder zijn goedkeuring. Mijn hele lab was er, dwz inclusief Hayley die nu in n ander lab zit maar met mij samen aan het dox project werkt en ook Brinda was er, die tot eind vorig jaar bij ons werkte en met wie ik naar Washington ben geweest. En verder nog n hoop lui van mn gang, die komen dan ook opdraven haha. Er was nl receptie achteraf :p Wat echt superlief was, want mn collega's hadden allemaal hapjes gemaakt en Laurie van de administratie maakte allemaal foto's dus dat was heel erg geslaagd. Heb nog een roswell t-shirt gehad om ze niet te vergeten en dat zal ik ook zeker niet, heb er echt een leuke tijd gehad!
Vrijdag moest ik nog werken want Mike had vrij genomen dus ik moest mn muizen zelf doen, samen met de stagiair. En mn bureau opruimen, papieren uitzoeken, badge inleveren en echt afscheid nemen van iedereen. Toch wel gek!

Donderdag was trouwens independence day, oftewel de 4th of july. Dat is, naast nationale bbq-dag, vooral vuurwerk afsteken. Mag eigenlijk niet door particulieren maar al die sjappies hier in de buurt trekken zich daar helemaal nix van aan en begonnen smiddags al. Savonds ben ik met Deepu van de kerk naar het vuurwerk op noord campus geweest. Was heel druk daar, mooie show maar verder niet super spectaculair.
Vrijdag ben ik na werk nog wezen eten met Brinda en daarna gingen we naar de art gallery, die is op de eerste vrijdag van de maand gratis. Zo hebben we half washington gezien dus dat leek ons wel wat. Was leuk, niet heel groot. En zaterdag ben ik nog met Deepu naar de film Despicable me 2 geweest, wat vet lachen was. En vandaag (zondag) vooral inpakken, nog een laatste keer naar de gym en daar mn spullen meenemen en verder vooral spullen over 2 koffers en n rolkoffer zien te verdelen (lees: proppen), waar ik nu echt t zweet van op mn rug heb staan. Toch weer teveel :p Nou ja kan ik wat kleren wegdoen die ik toch eigenlijk niet echt meer droeg haha.

Nog 1 nachtje slapen en dan morgen om 12u naar het vliegveld, om 2u vliegen naar newark en daar om 18u het vliegtuig naar Brussel (alles +6u voor NL tijd), waar ik rond 8u smorgens aan hoop te komen. Dan is het avontuur weer voorbij...

Dank voor het lezen en de reacties en hoop iedereen heel gauw in NL weer te zien!!

Liefs, Liesbeth

  • 08 Juli 2013 - 09:40

    Joram:

    Zo zo, zeer geslaagde stage met goed einde als ik dat zo hoor! Heel goede vlucht en welkom terug in nederland!

  • 08 Juli 2013 - 10:19

    Roxanne:

    Goede reis!

  • 08 Juli 2013 - 10:41

    Julia Van Rossum:

    Een goede reis en tot ziens in Nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liesbeth

Actief sinds 08 Juli 2010
Verslag gelezen: 1869
Totaal aantal bezoekers 80105

Voorgaande reizen:

19 Juni 2020 - 01 Mei 2021

Postdoc Zweden 20-21

13 April 2019 - 05 Mei 2019

Egypte 2019

26 Oktober 2018 - 28 Oktober 2018

Berlijn 2018

25 September 2017 - 15 Oktober 2017

Westcoast Canada 2017

29 September 2016 - 25 Oktober 2016

Singapore, Borneo, Maleisie 2016

27 Juli 2015 - 21 Augustus 2015

Japan 2015

19 Augustus 2012 - 30 Augustus 2013

Masterstudie in de USA 2012-2013

01 September 2010 - 05 Juni 2011

Bachelorstage Montreal 2010-2011

Landen bezocht: