Weinig woorden - Reisverslag uit Montréal, Canada van Liesbeth G - WaarBenJij.nu Weinig woorden - Reisverslag uit Montréal, Canada van Liesbeth G - WaarBenJij.nu

Weinig woorden

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

07 November 2010 | Canada, Montréal

Deze keer helaas niet echt n groot verhaal. Deels omdat ik niet echt veel updates heb, maar ook ivm sterfgeval in de familie.
Dan is het toch wel hard dat je op afstand zit en geen afscheid kan nemen. Iemand echt nooit meer zal zien en ook alleen n knullig briefje met wat woorden kan sturen. Niet leuk, keihard zelfs, maar that's life..

Verder opt lab niet zoveel boeiende dingen gedaan. Wel weer iets meer praktijk, heb zelfs n complimentje gescoord :p Mn pcr op gel was dan ook uitermate goed, al zeg ik t zelf. Wat wil je ook, als ik iets geleerd heb op school is dat t wel. Suzanna stond er wel van versteld. Ze kijkt nog steeds over mn schouder mee, maar alst zo door gaat zal ze dat toch gauw loslaten denk ik zo. De andere undergrad, Nicole, doet ook veel zelf dus denk dat t wel goed komt. Dat zegt ook iedereen, ze laat t vanzelf los, zeker als je t volgens haar normen goed uitvoert.

Ook ben ik nog (weer) bezig met het verzamelen van meer info over brca genen & mutaties enzo, voor mn presentatie in december. Wel handig ook voor mezelf, aangezien ik n heleboel puzzelstukjes heb en t grote geheel soms niet helemaal snap :s Nu krijg ik er voor mezelf wat meer lijn in door vanaf de top steeds dieper te graven en echt alles uit te zoeken. Hoop werk, maar dat houd me smorgens bezig tot Suzanna er is. En aangezien dat is waar ik in de praktijk mee aant werk ben (diverse brca 1 en 2 mutaties), hoop ik er steeds meer van te begrijpen en te linken.

That's it, hopelijk volgende week meer en in n andere stemming.

  • 09 November 2010 - 06:30

    Bianca:

    Veel sterkte! Dat is wel rot nu je daar in Canada zit. Maar geen reden om naar Nederland toe te gaan, zeker he?
    Komt Canada ook al in de sint en kerststemming ;-) Hier komen de lampjes zowel in de huizen en winkelstraten langzamerhand weer te voorschijn. Op zich wel weer gezellig, aangezien het om 5 uur bijna donker is :( Bah :P
    Nou ja, ga vandaag weer aan het werk! Was gisteren beetje ziekjes, maar de centen moeten weer verdiend worden!
    Maak er weer een mooie week van!
    De groeten uit Hoofddorp
    xx

  • 09 November 2010 - 11:03

    Joram:

    Liesbeth, gecondoleerd, sterkte daar in Canada.
    Gelukkig dat je ook nog iets positiefs hebt, wat betreft je onderzoek.
    Nogmaals sterkte en succes deze week

  • 09 November 2010 - 20:06

    Emmy Lingen:

    Hallo Liesbeth,

    Gecondoleerd met het overlijden van je oom. Van je moeder heb ik gehoord over het afscheid. Voor jou is dat best moeilijk op zo'n afstand. Dan voel je even heel goed dat je heel ver weg zit.
    Veel sterkte met alles

    Hartelijke groet

    Emmy Lingen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liesbeth

Actief sinds 08 Juli 2010
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 80276

Voorgaande reizen:

19 Juni 2020 - 01 Mei 2021

Postdoc Zweden 20-21

13 April 2019 - 05 Mei 2019

Egypte 2019

26 Oktober 2018 - 28 Oktober 2018

Berlijn 2018

25 September 2017 - 15 Oktober 2017

Westcoast Canada 2017

29 September 2016 - 25 Oktober 2016

Singapore, Borneo, Maleisie 2016

27 Juli 2015 - 21 Augustus 2015

Japan 2015

19 Augustus 2012 - 30 Augustus 2013

Masterstudie in de USA 2012-2013

01 September 2010 - 05 Juni 2011

Bachelorstage Montreal 2010-2011

Landen bezocht: