De laatste weken! - Reisverslag uit Montréal, Canada van Liesbeth G - WaarBenJij.nu De laatste weken! - Reisverslag uit Montréal, Canada van Liesbeth G - WaarBenJij.nu

De laatste weken!

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

24 April 2011 | Canada, Montréal

Jawel, de laatste maand breekt aan!! Nog minder dan 4 weken werken :D

Nou ja er valt eigenlijk niet zoveel meer te werken :( Naar aanleiding vh oplossen vd problemen met de luchtkwaliteit enzo is besloten dat er nieuwe protocollen en regels komen, die eerst uitgetest worden. Door oa Suzanna en Nancy, die daarvoor zo'n beetje verantwoordelijk zijn int lab. Zodoende mag ik dus tot onbepaalde tijd nix meer doen. Tja of zij moeten mijn pcr's gaan doen XD Maar dat zie ik nog niet echt gebeuren, hoogstens om te kijken of ze schoon zijn of niet. Als ze die ene van me schoon krijgen zou t wel mooi zijn maja denk niet dat t binnen een maand opgelost is. Dusja wat ik qua practisch werk nog ga doen is me n raadsel, des te meer tijd heb ik voor mn verslag. Beetje saai alleen :s
Verder heb ik deze week mn laatste presentatie hier op het lab gedaan en daar wel druk mee geweest. Al die resultaten die ik had gepresenteerd :p Maar Patricia vond het weer goed en verbeterd ten opzichte van vorige keer. Blijkbaar heb ik dan wel iets gemaakt van niets en toch n goed verhaal gehouden. Nou ja er zaten nog wel wat resultaten in, daar maar op ingezoomd, al was dat ook geen topkwaliteit. Denk dat ik van Patricia daarom wel n goeie beoordeling krijg, lijkt me nu wel na alle verbeteringen die ze heeft genoemd. Nog n heel gesprek met Ashley gehad over dat Suzanna soms n hork kan zijn, maar dat Patricia dat toch ook wel weet :p Haha maja ze is zo bipolair als n windhaan, de ene week veegt ze je de mantel uit en de volgende week mag je 26 dingen alleen doen. Of ze houd n hele verhandeling over welke musea in NYC je moet bezoeken ;) Geen pijl op te trekken! Maar ik gok toch dat ik gemiddeld iets hoger uitkom dan de 6 die ik de eerste 3 maanden kreeg.

Ik heb het eigenlijk drukker gehad met ijshockey kijken :p De play-offs zijn behoorlijk spannend moet ik zeggen! De eerste 2 wedstrijden heeft Montreal gewonnen, nog 2 te gaan eigenlijk maar helaas. Dinsdag verloren ze van Boston en donderdag ook :( Die avond ben ik wel gezellig met Ashley en Paulina naar een pub geweest die propvol zat met mensen, gelukkig waren we er wel op tijd voor n goed plekje :) Mooi sfeertje, veel goals, maar uiteindelijk verloren ze in de verlenging. En gisteren ook, dus nu staat Boston voor met 3-2 in series. Als die er nu nog eentje winnen, zijn ze door en liggen we eruit. Zou jammer zijn, had nog wel wat wedstrijden willen zien, tis net het WK hier!!

En omdat het lekker lang weekend is, kon ik tot laat in de nacht aan de karaoke, want de studenten zijn nu klaar met examens en hadden ook wel zin in een leuk avondje. Was echt supertof, zelfs nog een nr van de Vengaboys gevonden in die vooral Chinese toko! En ons rot gelachen over hun spelling van Robbie Williams hit: Angles XD Als je drbij was, had je vast ook dubbel gelegen, twas iig stikgezellig!

Met Pasen niet echt wat boeiends gedaan, behalve naar de united church voor de paasdienst. Ze hadden eigenlijk vrij slecht weer (regen) opgegeven, maar dat valt nog mee. Morgen nog met wat mensen afgesproken om naar Parc Mont Royal te gaan, kijken oft daar al wat lente-achtiger is. Wordt 16 graden en vrij zonnig, moet lukken! Oh ja, het heeft vd week nog wel gesneeuwd!! Jup, kan hier in april nog gewoon, 0 graden en wat sneeuw.. En de andere dag zon en 12 graden?!? Onbegrijpelijk!

Nou dat was het wel weer. Hopelijk hebben jullie een leuke pasen op het strand gehad zonder gesmolten eieren ;) Deze week heb nog afgesproken met 2 NL meiden, daarmee ga ik alst goed is zaterdag ook koninginnedag vieren :D:D Toch n beetje sfeer maken hier! Iedereen thuis ook alvast veel plezier gewenst daarmee, denk n beetje aan me :p

Tot later!

Liefs, Lies

  • 25 April 2011 - 21:21

    Cris:

    Jaaa, over een maandje komt mn zussie weer thuis he:) Ik kom je ophalen iig!
    O en als je ijshockey gaat missen heb ik nog NHL96 op de SEGA 16bit thuisliggen whaha. Suc6 met de laatste loodjes! xx

  • 25 April 2011 - 21:49

    Liesbeth G:

    Muahhahaa ja idd, kan ik alsnog iedereen in de pan hakken XD Heb je mn filmpjes gezien? Dr zit echt zo'n pipo met een orgel hahhahaa echt geniaal!

  • 26 April 2011 - 19:47

    Pa:

    Nog even de eindsprint inzetten (verslag e.d.)en dan zit het er op........en hoop ik je weer in levende lijve te omhelzen.

    PS: ik heb de rattenvanger van Hameln gecontracteerd !!
    Groetjes!! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liesbeth

Actief sinds 08 Juli 2010
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 80274

Voorgaande reizen:

19 Juni 2020 - 01 Mei 2021

Postdoc Zweden 20-21

13 April 2019 - 05 Mei 2019

Egypte 2019

26 Oktober 2018 - 28 Oktober 2018

Berlijn 2018

25 September 2017 - 15 Oktober 2017

Westcoast Canada 2017

29 September 2016 - 25 Oktober 2016

Singapore, Borneo, Maleisie 2016

27 Juli 2015 - 21 Augustus 2015

Japan 2015

19 Augustus 2012 - 30 Augustus 2013

Masterstudie in de USA 2012-2013

01 September 2010 - 05 Juni 2011

Bachelorstage Montreal 2010-2011

Landen bezocht: