8 maanden! - Reisverslag uit Montréal, Canada van Liesbeth G - WaarBenJij.nu 8 maanden! - Reisverslag uit Montréal, Canada van Liesbeth G - WaarBenJij.nu

8 maanden!

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

01 Mei 2011 | Canada, Montréal

Jaja, de volle 8 maanden staan op de teller! Nog 34 dagen voordat ik terug ben, volgens mn teller :p En om met nog wat cijfers te gooien: nog maar 12 dagen voordat Wolfert hier komt logeren en 16 voordat mn ouders komen!! Jeeejjjj aftellen!!!

Deze laatste weken hou ik me denk ik alleen nog bezig met het schrijven van mn afstudeerverslag, waar nog genoeg aan moet gebeuren. Ik denk dat ik nu wel het juiste format heb begrepen, alleen betekent dat schrappen! Denk je lekker n aardig verhaal op papier te hebben, is het teveel en niet 'objectief'. Namelijk alleen resultaten die er toe doen, niet die er niet toe doen. Leek mij dat het dan maar n dun verslagje wordt, al valt dat nog mee. Alleen moeten alle mislukte/negatieve resultaten in de bijlagen, die nu uitpuilen :p Tenminste, als ik dat prutsWord zo ver krijg dat ie mn grafieken laat staan waar ik ze neerzet!!! Bah, wat n rotprogramma is dat zeg. Nou ja, op de 1 of andere manier komt het vast wel goed. Ik krijg dat programma wel klein ;)

In ieder geval mag ik toch geen PCR's meer doen omdat de nieuwe protocollen nog steeds getest worden, al had Suzanna daar nog nix over te melden. Heb dr ook niet echt gezien XD En Ashley was vd week weg voor n conferentie, dus kon ik makkelijk boven op het kantoor op haar computer werken. Daar is het n stuk rustiger als int lab, werkt een stuk lekkerder. FF kijken of ik deze laatste twee weken een beetje op haar of Paulina's compu kan werken, of anders thuis. Heb ik iig ook een normaal werkende computer ipv die trage zooi opt werk :s

Anyways, beetje saai maja. NOg genoeg leuke dingen gedaan gelukkig :) Helaas zijn de ijshockeyers uitgeschakeld deze week, maar goed tis mooi geweest en lente, genoeg ijs gezien ;) Vrijdagavond nog wat wezen drinken met Carl en Rodrigo, maar verder dan dat niet gekomen, al wast wel gezellig met hun huisgenoten. Vond ik niet erg, want ik moest zaterdag weer op tijd wakker worden om o.a. oranje muffins te maken en me klaar te maken voor een echt Koninginnedagparty! Er is nl een Oranje commitee in Montreal, zo had Carolien uitgevonden. Zij had ook nog contact met een ander Nederlands meisje hier, Sonja, en haar vriend Mark. Zodoende waren we met z'n allen, incl ook Caroliens vriend, naar de viering getrokken. Twas een beeeetje 30+ aangelegenheid, maar we hebben ons wel vermaakt. Wijn, kaasblokjes en gehaktballen, prima te doen toch :D Daarna nog op een terrasje gezeten vd afterparty, want het was stralend weer!!

Vandaag, zondag trouwens ook, zo'n 19 graden en veel zon, heerlijk voor het weekend! Gaat vd week alleen weer regenen :( Nou ja, moet toch hard aant werk!

Tot later!

Liefs, Lies

  • 02 Mei 2011 - 07:24

    Joram:

    Zo Liesbeth het schiet al op, aan de ene kant jammer dat je nu niet meer in het lab bezig kan zijn, maar nu heb je in ieder geval genoeg tijd om je verslag goed te krijgen!

  • 02 Mei 2011 - 07:46

    Van Je Mama:

    Jammer voor jou wel dat het regent deze week, maar wat nu valt, valt straks als wij komen niet (hopelijk)
    Maar droogte zoals we hier hebben is ook niet alles: verdroogde plantjes en duinbranden! Tot gauw!

  • 02 Mei 2011 - 16:04

    Ellen:

    Nou jij hebt meer koninginnedag gevierd dan ik hier denk ik! XD Tjonge wat was dat saai hier in t dorp, volgend jaar toch maar ergens anders heen. ;)

  • 02 Mei 2011 - 18:32

    Diana:

    Jaaa nog maar een maandje en dan ben je alweer thuis! De tijd gaat zo snel. Voordat je het weet zit je lekker in een camper ;) Echt weer iets om naar uit te kijken!

    xxx

  • 04 Mei 2011 - 06:51

    Niels:

    Hé Liesbeth, wat is er mis met 30+?!? ;-)
    Succes met de laatste loodjes en nog veel plezier!
    groetjes Niels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liesbeth

Actief sinds 08 Juli 2010
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 80248

Voorgaande reizen:

19 Juni 2020 - 01 Mei 2021

Postdoc Zweden 20-21

13 April 2019 - 05 Mei 2019

Egypte 2019

26 Oktober 2018 - 28 Oktober 2018

Berlijn 2018

25 September 2017 - 15 Oktober 2017

Westcoast Canada 2017

29 September 2016 - 25 Oktober 2016

Singapore, Borneo, Maleisie 2016

27 Juli 2015 - 21 Augustus 2015

Japan 2015

19 Augustus 2012 - 30 Augustus 2013

Masterstudie in de USA 2012-2013

01 September 2010 - 05 Juni 2011

Bachelorstage Montreal 2010-2011

Landen bezocht: