My moment of fame :) - Reisverslag uit Montréal, Canada van Liesbeth G - WaarBenJij.nu My moment of fame :) - Reisverslag uit Montréal, Canada van Liesbeth G - WaarBenJij.nu

My moment of fame :)

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Liesbeth

14 November 2010 | Canada, Montréal

Zo alweer week 10, van mn stage dan, zit hier n weekje langer tenslotte. Ik zit er wel ff een beetje over te denken of ik nog elke week n verslag je zal schrijven, want heel veel 'nieuwe' en spannende dingen maak ik momenteel niet echt mee. Onderzoek loopt en t gewone leven gaat ook door.
Dus hierbij in de poll: willen jullie nog iedere week n verslagje of als er echt wat nieuws/leuks te melden is? Bv over uitstapjes, kerst en weet ik wat. Laat je horen!

Dusja over deze week ook niet zoveel boeiends te melden. Lekker aan het werk geweest, ondanks een dagje ziek tussendoor op woensdag.
Ik heb al wat zelf gedaan, dus dat is wel fijn :) Denk dat we dat steeds meer uit gaan bouwen nu, want het scheelt mij tijd en Suzanna ook. Ze heeft ook verteld dat het project waar ik aan werk wat moet opschieten, voor zover ik begreep. Iig moeten een aantal samples doorgelicht worden, want iemand anders heeft daarom gevraagd. Daarom denk ik dat we komende tijd wel meer gaan doen, das wel mooi, zeker als ik dat natuurlijk zelf kan.

Wat ik verder nog het vermelden waard vond: komende week krijg ik mijn minutes of fame! Hahaha moet er nog steeds wel om lachen, maar t gaat echt gebeuren: de onthulling van mijn portret, naast 4 anderen, op de Wall of Fame van HS Leiden :D:D:D
Leuk toch? Als talentvolle en inspirende student zal ik daar voor eeuwig hangen (ruwe schatting..) Ze laten t hangen en breiden het elk jaar uit naar ik begreep. Ik heb de 'titel' te danken aan het feit dat ik de Go Outside Europe Scholarship heb gekregen van de hogeschool voor mijn huidige onderzoeksstage. En als ik mensen kan inspireren om ook zoiets te doen (met ondersteuning door de beurs) door daar te hangen, ik vind t prima! Wel jammer dat ik niet bij de onthulling kan zijn, maar mijn ouders gaan. Voor geïnteresseerden: vrijdag de 19e vanaf 16u op HS Leiden (en borrel erna!! ;))
Hier is het dan uuuuhm 10u smorgens, ook wel grappig want dan zit ik net op mn stage. Nou ja hierbij de foto met tekst zoals die op komt te hangen. Als je de pdf file wil, met alle 5 de talenten gebundeld, laat maar weten!
Nogmaals dank aan de Hogeschool voor de beurs én voor de leuke bijkomstigheid dat ik nu een beetje beroemd wordt ;)
Tot zover de fame-modus.

Tot later weer!

Edit: ik kan idd geen poll plaatsen, dus gewoon hieronder reageren, werkt prima! Thnx voor de reacties lieve mensen!!

  • 15 November 2010 - 07:06

    Diana:

    Woow die foto is echt vet zo! Toch maar goed dat je deze hebt gekozen ;)

  • 15 November 2010 - 13:14

    Wolfert:

    Kijk kijk!!! je wordt al een hele pief zo... Leuk hoor! Liefs je collega's

  • 15 November 2010 - 16:23

    Sandra:

    uhm...ligt misschien aan mij? maar waar staat die poll????? Gewoon doorgaan met je verslagjes joh...is leuk en horen we ook weer eens van jou

  • 15 November 2010 - 16:56

    Annette (grieze Duuf:

    Hoi Liesbeth,

    Gefeliciteerd ik ben trots op je. kreeg een mail van je moeder hierover. LEUK!
    Ben je al een beetje ingeburgerd daar? Ga je Sinterklaas missen of ga je het daar gewoon met een paar Canadezen vieren...Leg dat maar eens uit, surprise maken etc....
    Nou meis succes daar en groetjes vanuit de Sam, Annette

  • 15 November 2010 - 17:24

    Bianca:

    hey lies,
    de poll zien we niet, maar wil zeker weten je snowboard avonturen horen, dus ik zeg ja (misschien niet eerder week, maar een update als je leuke dingen hebt gedaan, is altijd leuk om te horen!!)
    Hier is het al echt herfst aan het worden :( en om 17 uur is het donker :( Bahhh! Maar goed, de centen moeten verdiend worden, maar gelukkig komt er weer een gezellige tijd aan.
    Veel plezier daar!
    X bianca

  • 17 November 2010 - 11:56

    Kim:

    Hey,
    Gaaf zeg het klinkt echt super leuk daar! Je foto is ook wel erg leuk geworden, je bent nu echt beroemd! Ik zeg ook ja, lees je verslagen niet elke week, maar vind het wel erg gaaf om te lezen wat je allemaal meemaakt, dus als je zin hebt zeker blijven schrijven hoor :)

    liefs

  • 18 November 2010 - 08:33

    Ellen:

    Geen ster-allures krijgen nu he? :p
    Maar ook deze collega zegt, blijven schrijven!! ;) Ik heb ze tot nu allemaal gelezen en vind het erg leuk om beetje mee te beleven hoe het daar is. Dus ook simpele dingen zijn leuk. :) Geniet van je pepernoten! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liesbeth

Actief sinds 08 Juli 2010
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 80158

Voorgaande reizen:

19 Juni 2020 - 01 Mei 2021

Postdoc Zweden 20-21

13 April 2019 - 05 Mei 2019

Egypte 2019

26 Oktober 2018 - 28 Oktober 2018

Berlijn 2018

25 September 2017 - 15 Oktober 2017

Westcoast Canada 2017

29 September 2016 - 25 Oktober 2016

Singapore, Borneo, Maleisie 2016

27 Juli 2015 - 21 Augustus 2015

Japan 2015

19 Augustus 2012 - 30 Augustus 2013

Masterstudie in de USA 2012-2013

01 September 2010 - 05 Juni 2011

Bachelorstage Montreal 2010-2011

Landen bezocht: